Mashinky.cz

Fórum

Please or Registrovat to create posts and topics.

Města se nechtějí rozrůstat

Dobrý den, jsem nováček v této hře mám jí necelý týden a potřeboval bych poradit s tím že se mi města nechtějí rozrůstat i když mají možnost kam se rozrůstat. Neví někdo co s tím?

Města rostou podle toho, kolik lidí, kteří tam chtějí jet tam dovezeš. Klikni na nějaký dům a ukáže se ti tabulka, kolik lidí, zboží nebo potravin tam musíš dovézt, aby se postavil další dům. Záleží to taky na velikosti města. Do města, které má 2 domy, stačí dovést třeba 400 lidí,  když má 50 domů, tak už jich je třeba 20000. Taky když stavíš nádraží to dělej tak, aby v dosahu nádraží (bleděmodrý podklad kolem nádraží, když na něj klikneš) bylo co nejvíc domů. Jeden dům produkuje 1 cestujícího a kostel 10. Tak získáš  cestující do dalších měst, která tím porostou rychleji. Na začátku, když máš málo peněz můžeš dosah nádraží zvětšovat v rámci 6x6 dílků tím, že k nim postavíš dekorace -nástupiště, nástupiště se stromem a další. Hodně taky dosah nádraží zvětšíš přidáním osobního nádraží. Jsou tam i další možnosti na které určitě časem přijdeš.

Oni se mi nechtějí rozrůstat i když splním to abych převezl 1 800 lidí tak se nic nestane, zkoušel jsem i jiný save a děje se to samé.

To není možné, leda bys měl nějakou vadnou verzi. Možná, že sis nevšimnul, že ti tam ten jeden domek přibyl. Lehce se to přehlídne. S každým novým domem se počet lidí, které tam musíš dovézt zvyšuje. Počítají se jenom lidi, kteří tam mají cílovou stanici. Ne ti, kteří tam jenom přestupují. U názvu města na mapě je číslo (Level města). To je počet domů ve městě. Napiš si to na lístek a po čase uvidíš jestli se zvětšilo.

Jinak už by nezbylo než obrátit se na Admina a poslat mu save.

Já jsem zkoušel druhý save a dělo se to samé sleduju 4 města už 100 let a nic se s nimi neděje. Zkoušel jsem i integritu souborů na steamu a psalo to že je vše v pořádku.