Mashinky.cz

Aktualizace – cílová destinace pasažérů

Ahoj Mashinkáři!

Po delší době tu máme zase jeden update, který nám přináší velice zajímavou novinku a to v podobě „Destinace pro pasažéry a poštu“.

Dále se pracuje na aktualizaci zaměřenou na města a dále na dlouho očekávaném multiplayeru!

Upřímně věřím, že je na co se těšit, protože multiplayer rozhodně změní hru co se týká hratelnosti ať už bude hra více hráčů pojatá jakýmkoliv způsobem. 🙂

Update cílové destinace pro pasažéry a poštu byl delší dobu v experimentální verzi a to hlavně z důvodu testování, které muselo být důkladné, aby byla jistota správné funkčnosti.

Níže už máte tedy přepis jednotlivých bodů změn, které jsou v daném updatu obsáhlé.

Jedná se o přidání destinací každému cestujícímu nebo pytli pošty:

  • Tato nová volitelná mechanika umožní cestujícím zvolit konkrétní cílovou stanici a oni už se chytře rozhodují, na který spoj nastoupit, kdy přesednout do jiného a jak dosáhnout cílové stanice co nejrychleji.
  • Týká se to i pošty, kdy má každý pytel určené nádraží / zastávku, kde potřebuje vyložit.
  • Každý přestupující pasažér zaplatí za jízdu posledním spojem, ale pouze cestující, který dosáhne cílové stanice, se započítá do růstu města.
  • Cestující také preferují rychlejší spoje s méně zastávkami po trase.
  • Umí přesedat i např. mimo města, například na nádraží za městem, kam z města jezdí autobus.
  • Pro snadné získání přehledu o situaci a o každém cestujícím, který někde čeká na svůj spoj nebo už jede ve vlaku / autobusu, tak obsahuje nově každá ikona stanice na mapě i informaci o počtu pasažérů, kteří by do dané destinace chtěli.
  • Také každá stanice nebo vagon zobrazuje ve svém okně počty pasažérů a jejich (proklikatelné) cílové stanice.
  • Aby to bylo ještě více zajímavější a přehlednější, přidal Honza nový overlay (obarvení mapy), který zobrazuje vytíženost každé stanice, každé linky a každého vagonu / vozidla. Díky tomu snadno získáte přehled o tom, jestli někde nejezdí přeplněné autobusy, nebo naopak prázdný rychlík.
  • Zobrazení vytížení navíc funguje i pro všechny druhy zboží.
  • Hra detekuje starou uloženou hru a nabídne Vám zapnutí či vypnutí Passenger destination i pro rozehrané hry. Jinak máte tuto volbu u zakládání nové hry.

Overlaye (obarvení mapy):

  • Přidáno nové okno pro správu overlayů.
  • Okno pro správu overlayů najdete v pravém horním rohu, samo se skrývá a nabízí celou řadu užitečných funkcí.
  • Overalye se nadále automatický zapínají podle toho, co ve hře zrovna děláte. Nově si je ale můžete vynutit a zobrazit si tak např. nadmořskou výšku při stavbě trati apod.
  • Nový overlay je zobrazení vytíženosti. Zobrazuje linky kde je co dopravováno, vytížení takových spojů a vytížení i každé stanice nebo vozidla. To vše se dá filtrovat podle druhů nákladu.
  • Můžete tak snadno identifikovat, kde vaše přeprava nestíhá, nebo který spoj je naopak nevytížený.

Opravy:

  • Opravena železnice/silnice/stanice/most/tunel na okraji mapy
  • Opraven červený signál v depu jamile bylo postaveno do obsazeného oddílu
  • Opraveno streamování textur (lodbaker issue s chybějícími kusy mapy)
  • Opraven crash když se změnila velikost okna při načítání / generování nové hry
  • Opraveno umístění silnice přes železnici s návěstidlem
  • Opravena blikání ikony vozidla / stanice při použití autoroutingu
  • Opraven červený signál silničního depa po jeho vybudování
  • Opraven crash při umístění depa na okraj mapy
  • Opravena funkcionalita nástrojů pro kameru (ikona kamery v toolbaru)
  • Opravena chybějící 2 ikony silničních vozidel
  • Opraven crash v UI pokud dojde k odebírání UI prvku ve stejném tiku jako jeho přidání
  • Opraven autorouting u passenger destination při použití mimo městských přestupních stanic
  • Opraveno otevření špatné záložky při kliknutí na ikony majetku vpravo dole na obrazovce
  • Opraven overlay vizuální chyby při alt-tab
  • Opraven crash při načítání některých starých map

Ostatní:

  • Možnost zobrazit všechna vozidla, která mají zvolenou stanici v routelistu (funguje i pro implicitní routelisty)

Po této aktualizaci přinášející spíše novou funkcionalitu přijde „city update“, který by měl být zaměřen spíše na obsah, vzhled hry, ale budou přidány i nové mechaniky spojené s růstem měst.

Tak se máme na co těšit 🙂

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..