Mashinky.cz

Mashinky oživly! Řidiči a piloti přinášejí do hry nový rozměr.

Ahoj mashinkáři!

Dnes pro vás máme něco nečekaného – do hry jsme přidali život! Ode dneška budete potkávat řidiče a piloty, kteří se starají o vaši přepravní flotilu. Budou vám pomáhat, kdykoli bude vozidlo v provozu, nebude vykolejeno nebo zničeno a vy sami zrovna nebudete na sedadle řidiče.

Řidiči a piloti

  • Každé silniční vozidlo nebo autobus má nyní svého vlastního řidiče (vizuální vzhled je interně náhodně zvolen podle indexu vozidla). Animace je řízena přední nápravou a zahrnuje také otáčení volantu.
  • Každá lokomotiva má také svého vlastního řidiče (index lokomotivy a index vozu se použijí společně jako základ pro náhodné vybrání mašinfíry). Animace se přehrává pouze podle uplynulého času.
  • Každé letadlo má svého pilota (index letadla se v tomto případě používá jako základ vizuálního vzhledu). Animace se také přehrává pouze podle uplynulého času.
  • Vizuální vzhled kombinuje náhodné části modelu a také kolorování každé části. V některých případech si může vybrat i různá pohlaví.
  • Existuje několik různých animací vybraných podle polohy sedadla řidiče a ovládacích prvků vozidla.
  • Vizuální vzhled se vybírá podle typu vozidla (různé například pro parní a dieselové / elektrické kolejové motory).
  • Model řidiče je skrytý, když hráč ovládá vozidlo sám nebo když je vozidlo zničeno či odstaveno.

Uživatelské rozhraní a herní pravidla

  • Polohy kamer jsou nyní viditelné pouze tehdy, když se na ně cca kamera dívá. Díky tomu je uživatelské rozhraní o něco přehlednější.
  • V nastavení grafiky je také možnost vypnout/zapnout řidiče.
  • Vylepšena vizualizace plánu výměny vozidla, což umožní snadnější orientaci.
  • Přidána automatická výměna vozidel na základě jejich stáří. To se může lišit u každého vozidla nebo být úplně vypnuto.
  • Rychlostní limity pro asfaltové silnice byly zvýšeny.
  • Opraven filtr podle nákladu v seznamu vozidel.
  • Odstartovat vše / Zastavit všechna vozidla v seznamu vozidel nyní funguje správně, když je aktivní filtr.

Vizuální změny

  • Přidán interiér lokomotivy BR 3.
  • Přidán shader pro hořicí vozidlo, stejně tak už zničené vozidlo už má jiný vzhled než se odstraní.
  • Opravené díry do terénu (lomy atd.) ve stavebním režimu při použití overlayů.
  • Přidáno trochu více fresnelova efektu kolem objektů (vizuálně příjemnější).
  • Přidáno vykreslování polí na dálku, ve stavebním režimu a kolem vodních ploch.
  • Pole však nejsou viditelná v konstrukčním režimu kromě barvy země, což zlepšilo viditelnost při pokládání kolejí.
  • Opravena vizuální šum horizontálních polygonů překrývajících se stromů ve stavebním režimu.
  • Zeměný štěrk/beton je nyní viditelný ve stavebním režimu i na velkou vzdálenost.
  • Okraje polí jsou nyní správně umístěny ve stavebním režimu (ty keříky kolem nich).
  • Opravena chyba se zobrazením míst mimo mapu při použití jakéhokoli překrytí (overlayů).

Optimalizace

  • Odstraněny některé výstupy do tracu pro ladění, které způsobily větší pokles FPS.
  • Streamování souborů bylo přesunuto z vlákna pro synchronizaci do vlákna pro vykreslování (vlákno synchronizace je pro výkon kritičtější).
  • Vylepšený výkon vykreslování stínů (chybně zneplatnilo více kaskád, než bylo potřeba).
  • Optimalizovaná příprava části terénu na CPU.
  • Optimalizovaná synchronizace překryvné mapy na GPU (barevné overlaye).
  • Aktualizace budov jsou nyní distribuovány přes více tiků hry.
  • Optimalizovaný výpočet obalového tělesa vozidla pro různé optimalizace.
  • Požadavky na paměť GPU byly sníženy o ~36 MB.

Opravy

  • Opraven pád při synchronizaci překryvů po změně velikosti mapy.
  • Správně orientovaný úhel kamery při přepnutí na kameru v budově.
  • Stavební zvuky jsou nyní pro každou část budovy, proto jich může být pro každou budovu více a budou správně reagovat na přidání/odstranění části nebo změnu upgradem.
  • Hudba je nyní modifikovatelná (možné streamování ze zipu).
  • Modové průmyslové upgrady správně zobrazeny až ve své éře.
  • Opraveno odstranění upgradu, který změnil pouze vzhled modelu části budovy.
  • Opravená pravidla upgradů pro modové budovy.
  • Opravena konzistence autohealingu neplatných měst v uložených souborech při provádění na serveru nebo na klientovi.
  • Opravena viditelnost upgradů budovy v okně budovy v editoru.
  • Opravena chyba seznamu tras pro více hráčů.
  • Opraven crash „Plants out of bounds“.
  • Opravená detekce vozidla stojícího na železniční křižovatce (dříve hra mohla nedetekovat kolizi).
  • Opraveno částečné autoheal poté, co budova ztratila svou mapovou reprezentaci (poškozené autohealing uložených souborů).
  • Anticrash po selhání načítání animovaného modelu v driverech (konkrétní model se v takovém případě nepoužije).

Někteří z vás možná už dávno hráli s řidiči a piloty v experimentální verzi hry, ale tato aktualizace se tam zasekla na poměrně dlouho kvůli souvisejícím pádům v grafických ovladačích.

Ohledně chystané 7. epochy nám ještě chybí některé modely budov a balancování. Plánujeme také vydat úkoly na konci hry a mechanismy zásadně měnící část hry, jakmile se dostanete na její konec. Mezitím vypustíme další letadla a poslední balík silničních vozidel, takže zůstaňte ve střehu!

Můžeme také oznámit, že právě dokončujeme DEMO verzi hry! Děkujeme za veškerou vaši podporu a trpělivost. 🚂

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.