Mashinky.cz

Únorové opravy chyb

Ahoj Mashinkáři!

Posledních 6 týdnů se Honza soustředil na implementaci hry pro více hráčů a výrazně v tomto úkolu pokročil. Brzy proběhne první interní test základních herních mechanismů. Tato aktualizace je ale stále poměrně daleko v budoucnu, tak minulý týden přešel na City update, což bude pravděpodobně dosud největší obsahový update a je i mnohem blíže vydání než multiplayer, takže je to teď Honzova nejvyšší priorita a snaží se nám dodat nový obsah co nejdříve a zpříjemnit tak čekání na hru více hráčů 🙂

Mezitím nadále hlásíme chyby, za což moc a moc děkuje! Nemůže nám dovolit hrát tak rozbitou hru a proto dnešní opravný update.

  • Přidána Vinětace a upraveny barvy
  • Aktualizovány lokalizované texty z POEditoru
  • Upraveno množství sněhu
  • Upravena cena Aries vs Lok
  • Snížena verze Steam API ze 151 na 150 kvůli pádu při hraní na Protonu (SteamUGC z 15 na 14) – oprava hraní na Linuxu
  • Seznam světových měst (používaný v editoru) je opět součástí buildu
  • Odstraněny vánoční dárky z výroby budov (zbytek Christmas updatu, který byl místy až moc hardcoded)
  • Odstraněn Postproces chromatické aberace
  • Opravena 1×1 města v nové hře
  • Opraven počet měst a městských budov. Nyní je velikost města stejná na všech velikostech mapy
  • Opraveno nevyvážení velikosti měst (jsou navzájem rovnoměrnější)
  • Opraven Limit počtu aktivních úkolů
  • Opraven crash při interakci hry s neplatnou budovou (někde v jednom z více než 100 módů)
  • Opraveno problém se zapékáním Lodů (také jde o potenciální optimalizaci)
  • Opraveny parametry ve vehicles.xml
  • Opraveny pozice kamer v lokomotivách Azakase / Isuzumo
  • Opraven skript pro úkol s navštívením 10 měst
  • Opravena aktualizace zobrazení elektrické sítě
  • Opraven pád při použití razítka poblíž hranice mapy
  • Opraven volání ve skriptu QC (quest controller)
  • Opraveno rozostření drátů, když je efekt DOF vypnutý
  • Opravena míra sněhu na plochých mapách (úroveň sněhu reaguje více na maximální výšku mapy)
  • Opraven upgrade jednosměrné silnice
  • Opraveno pravidlo pro budovu sklárny
  • Opraveno generování hlíny při generování nové mapy
  • Opraveno špatné křížení silnice při spuštění nové mapy
  • Opraveno generování průmyslu ze všech epoch v editoru
  • Opraveno odstranění silnic při generování měst / průmysl v editoru
  • Opraven záhadný odliv peněz při přechodu do jedné z dalších epoch
  • Opraveny knihovny Steam API libraries pro x86 verzi hry
  • Opravena cena při umístění obchodu


Honza doufá, že to pomůže k plynulejšímu hernímu zážitku, mezitím se vrátí zpět k práci na City updatu, aby nám jej mohl co nejdříve doručit 😉

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..