Mashinky.cz

Aktualizace: Silniční vozidla #2

Zdravím Mashinkáři!

Na konci roku, přesněji 22.prosince byla vydána druhá část aktualizace k silničním vozidlům.

Co je tedy nového?

Nová vylepšení

  • 11 nových silničních vozidel! (pro převoz železné rudy, železa, surové ropy, ropných produktů a zboží. Jako bonus byl přidán nový autobus)
  • nový typ silnice – asfalt – díky kterému mohou konečně některá vozidla dosáhnout své maximální rychlosti
  • drobné opravy

Celkem už je ve hře tedy dostupných 21 typů silničních vozidel. Většinou se jedná o vozidla pro druhou a třetí epochu a umožňují převážet více druhů nákladu – železnou rudu, železo, ropu, ropné produkty a co je nejdůležitější – zboží. Do hry přibyl i jeden další autobus.

Jako nemalá komunita jsme hodně slyšet a prakticky všechny názory, nápady a požadavky vždy někdo z týmu Mashinek bere minimálně v potaz. Což je vidět na zpětné vazbě od Honzy.

Jako další vozidlo by jsme nejvíce uvítali právě pro převoz potravin, což je až pro pokročilejší epochu a budeme si tedy muset ještě chvíli počkat, kde by se právě tento typ vozidla měl objevit v dalším updatu.

Pro podporu nových vozidel i lepší infrastrukturu, vytvořil Honza nový typ cest – asfaltovou silnici. Je dražší, ale umožňuje vozidlům dosahovat větších maximálních rychlostí a některá vozidla budou této vlastnosti využívat. Nový typ silnice má také více dopravních značek a umocňuje tak pocit z pokročilejších epoch.

Update obsahuje i menší vylepšení a opravy chyb, například je možné vypustit všechna vozidla z depa na jedno kliknutí, opraveno bylo také nasvětlování (aplikaci tzv. normal map) a také aplikace těchto map pro animované objekty. Opravena byla i např. textura tendru portera a pár dalších drobností.

Detailnější rozpis změn:

  • Nové nákladní vozidlo na ropu
  • 2 nová nákladní vozidla na ropné produkty
  • 2 nová nákladní vozidla na železnou rudu

  • 2 nová nákladní vozidla na železo
  • Nové nákladní vozidlo na dřevo
  • 2 nová nákladní vozidla na zboží

  • Opraveny všechny Normal mapy a tangent space logika shaderu (nasvětlování povrchů)
  • Opraveno nasvětlování na animovaných objektech
  • Nový autobus

  • Odrstraněny šipky návěstidel z realistického režimu
  • Nový typ cest – asfaltové silnice

  • Opravena zpráva „Vozidlo čeká příliž dlouho u návěstidla“
  • Opraveno zmizení lesa při umístění farmy do jeho blízkosti
  • Menší rebalanc silničních vozidel

V roce 2020 můžeme očekávat opět další větší změny, třeba se co nevidět dočkáme 6.epochy, na které se stále ještě pracuje.

One thought on “Aktualizace: Silniční vozidla #2

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..